Маркетингові послуги в Польщі для підприємців з України
356
page-template-default,page,page-id-356,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,columns-4,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Маркетинг

p

Необхідність постійного покращення процесів маркетингу та продажів вимагає від підприємців введення всередині фірми інноваційних процесів. Також мінливий ринок, вимоги Клієнта для доступу до швидкої інформації, простоти знаходження ними продуктів / послуг котрі їх цікавлять, призводить до того що підприємці змушені впроваджувати у себе нові форми функціонування маркетингу та підтримки продажів за допомогою платної реклами, як і підносити свою видимість за допомогою високих позицій у відомих пошукових www. Одноразово діяльність відділів продажу як і маркетингу повинні бути узгоджені і взаємно доповнювати один одного. Наш досвід у цьому напрямку досягає 15 років підтримки для малих і середніх підприємств у цій галузі, надаючи тим самим основи для ефективного управління сегментами в структурі підприємств відповідальних за інновації та розвиток.

  1. Пошук нових комерційних партнерів в Польщі і на зарубіжних ринках:
    • підготовка баз потенційних партнерів
    • аналіз і оцінка потенційних комерційних партнерів
    • організація зустрічей з контрагентами (влаштовування зустрічей, резервація готелів і залів конференційних, резервація транспорту, облаштування вільного часу і т.д.)
  2. Проведення і підготовка аналізів відносно польського ринку, а також зарубіжних ринків:
    • дослідження ринку
    • маркетингові і статистичні аналізи
    • розробка і нагляд за реалізацією експортних стратегій
    • аналіз конкуренції
  3. Планування і реалізація маркетингових акцій:
    • визначення цільових груп, а також підготовка баз адресатів акції
    • визначення планів і сценаріїв маркетингових акцій, а також її реалізація
  4. Реалізація послуг Кол-Центру
  5. Інтернет-маркетинг:
    • розробка змісту на потреби фірмової сторони www
    • проектування , будування і розвиток сайтів
    • поточне утримування сторін www і їх актуалізація
    • аналіз змісту сторін www в контексті очікувань цільових споживачів, разом з вказівкою необхідних оптимізаційних дій
    • позиціонування сторінки на вказаному ринку – позиціонування органічне (SEO)
    • позиціонування сторінки на вказаному ринку – позиціонування Adwords (Google)
    • реклама в соціальних медіа ( Facebook, Google+ і т.д.), управління змістом і інформаціями про користувачів, відвідуючих фірмові профілі
  6. Рекламні ті інформаційні матеріали:
    • аналіз іміджу фірми в контексті культурних, суспільних і політичних запитів даного ринку і/або даної групи одержувачів
    • проектування іміджевих інструментів (логотип, вигляд сторінки www, упаковка продукту) згідно із запитами ринку
    • розробка змісту, призначеного на рекламні матеріали для визначеної групи одержувачів
    • проектування і підготовка рекламних і інформаційних (течки, буклети, рекламні сумки)